adriaensen1.reismee.nl

De laatste dag...

Ons galgenontbijt.. de laatste dag alweer. We hebben gezien de hoeveelheid (lastig te vervoeren) bagage vervoer geregeld naar het vliegveld. Wat een luxe.. (voor die 2,5 dollar per persoon extra is het me meer dan waard om niet te hoeven slepen in de metro met al die koffers. Voor 11 dollar pp sta je bij je gate..)

Ik vind dat altijd spannend,zal het busje komen.. ruim een kwartier voor het afgesproken tijdstip kwam het busje al aanrijden. Koffers en gezin ingeladen en daarna nog2 andere adressen bezocht (geweldig, zo kom je op heel andere plekken in de stad) en ik kan me nu voorstellen dat mensen echt wel verliefd worden op San Fransisco. Zelfs zonder ´flowers in your hair´.

Eénmaal op het vliegveld aangekomen hielden we nog even ons hart vast bij het wegen van de koffers.. ik hield (verdorie) nog een paar kilo over.. hahaha had dus nog meer mee kunnen nemen... Maar het was goed zo. Spannend momentje 2 is of de kartonnen doos met daarin de skateboard van Daan wel mee zou mogen als koffer.. (opluchting, geen probleem daar)

En dan nog spannend momentje 3.. mag de (toch wel erg fijne en ons geweldig dienst gedane) koelbox die Patrick graagmee wil nemen mee als handbagage.. (En ja.. ook die is mee gevlogen als handbagage naar Nederland)

Goed om te weten is dat er niet veel te eten is als jevan deze internationale terminal moet vertrekken. Geen fastfood ketens, wel een pizzaria en (prijzige) broodjes.

Het vliegtuig begon op tijd met boarden. We zijn wel lang aan het wachten geweest voor we mochten vliegen. Het stijgen ging erg soepel en ik kon zowaar genieten van het uitzicht. Naast mij zat een aardige man, helaas werd ons wel even door hem verzocht nog even te gaan plassen want hij nam een slaappil en ging dan slapen.. (ehhh duhhh) gelukkig zijn Nynke en ik gezegend met een enorme blaas.. maar toch.

Weer lekker gegeten aan boord. De heren vegetarische pasta en Nynke en ik iets met kip. Het heeft ons prima gesmaakt.
De reis ging eigenlijk best vlot. Na een kleine 10,5 uur vliegen (10?) landden we alweer op schiphol. In de regen natuurlijk met als uitzicht matrixborden van de snelweg die aangaven dat er file stond.. Welkom thuis dus.. Koffers en doos kwamen vlot van de band. Met de bus naar langparkeren en op naar HUIS...

Tegen de jetlag kort geslapen en zo snel mogelijk weer het ritme in gegaan...

Nu nog genieten van de vele vele foto´s en herinneringen die we als gezin rijker geworden zijn..

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!